Posted by : fandi Jumaat, 23 September 2011

Assalamualaikum semua

selamat hari jumaat. wah hari ni memang cantik cuaca. langit serba biru. bukan macam semalam. sampai lencun saya ke ofis. saya sangat suka hari Jumaat. =)

hari ni boleh la rakam beberapa keping gambar sekitar KLCC. dah lama jugak tak bawa kamera jalan-jalan dan rakam sekitar KLCC. Tetapi saya sering membawa kamera kemana sahaja saya pergi. dan kamera yang selalu saya bawa ialah kamera kompak sebab ia ringan dan tidak memakan ruang.











jadi esok dah weekend. sekarang ni musim orang berkonvo. jadi saya akan berada di USM pada weekend ni. sapa-sapa yang berada di sana boleh hello2 ya =)

sekian.

2 Responses so far.

  1. Seperti gambar poskad.. cantik. Keadaan cuaca yang terang dan tidak berjerebu, Malaysia memang cantuk :)

  2. ej says:

    mmg cerah dan bercahaya.. silau mata aku.. :) best2...


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography