Posted by : fandi Isnin, 31 Oktober 2011

Assalamualaikum semua

Pertama sekali saya ingin mengucapkan syukur kepada Allah kerana memberikan saya peluang sebagaimana semua orang inginkan.

Alhamdulillah saya telah selamat bertunang pada sabtu lepas dengan pilihan hati saya Nurashira Bt Harun. saya berharap agar pembaca sekalian dapat mendoakan kami agar kekal dalam hubungan baik dan dapat melangsungkan perkahwinan pada tahun hadapan InsyaAllah.

Terima kasih tak terhingga kepada keluarga saya terutama Mama dan Papa kerana bersusah payah menyediakan segala kemudahan dari mula sehingga la bertolak dari Melaka ke negeri Kedah dan pulang ke Melaka semua dan merestui hubungan kami.

Tidak dilupa juga kepada adik beradik dan saudara mara serta kawan-kawan rapat yang turut hadir.

saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih juga kepada Noorizam Sabran kerana menyerikan majlis kami dengan menjadi Fotografer utama pada majlis tersebut. anda boleh lihat beberapa gambar yang beliau sudah upload di blog.

ini kali pertama saya membuat entry pasal peribadi saya. dah lari topik dah ni.. hehe.. apa-apa pun terima kasih semua.. :)

sekian

10 Responses so far.

  1. Tahniah... moga jodoh berkekalan :)

  2. fandi says:

    terima kasih kak nida.. aminnn

  3. thanx honey..smga berkekalan smpi akhir hayat..amin...jgn nakal2...:)

  4. yangyuyu says:

    tahniah:)bestnya dpt photographer yg best..hihi

  5. Rozie says:

    Tahniah... nanti upload gambar yer... hehehhee

  6. Azwad says:

    Tahniah. Jangan lupa jemput ok? :D

  7. fandi says:

    Terima kasih semua.. doakan kami ye :)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography