Posted by : fandi Selasa, 8 Mei 2012

Assalamualaikum semua

Agak lama saya menyepi dari menulis sebarang entry. hampir sebulan jugak. hal ini disebabkan oleh Ibu saya yang kurang sihat dan saya terpaksa menjaga beliau. Alhamdulillah Ibu saya kini telah sihat seperti sedia kala. dan saya juga sedang menyiapkan Studio Fotografi saya sendiri dan akan beroperasi tidak lama lagi di Melaka InsyaAllah.

Hari ini saya sempat merakam beberapa keping gambar di sekitar Citiwalk KL yang ingin saya kongsikan kepada anda semua. semoga terhibur :)

Kebelakangan ini ramai pengguna android dan iphone menggunakan aplikasi Instagram iaitu aplikasi yang membolehkan kita berkongsi gambar dan terdapat banyak filter2 yang merubah gambar menjadi menarik. disebabkan oleh telefon android saya telah pun rosak maka saya telah gantikan dengan kamera kompak saya iaitu Leica Dlux5 dan tajuk entry ini adalah LeicaGram.. :)


Cans
 Lunch
 Kill Me Softly..
 Patterns
 Recycle
 Abstract
 Sky Scrapper
 errrr BERSIH? :P
 Joe Faizal ( Wedding and Model Photographer : www.joefaizal.com) 


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography