Posted by : fandi Rabu, 7 November 2012


Assalamualaikum

Khas untuk orang2 Melaka dan juga sesiapa yang berminat tidak kira di mana berada.



saya ingin menawarkan pakej belajar fotografi intensif secara one on one bersama saya.

antara yang akan diajar:
1)asas fotografi
2)pengenalan kamera
3)ISO,APERTURE dan SHUTTER
4)depth of field
5)color temperature
6)metering
7)focusing
8)exposure mode

dan banyak lagi.

SEBAGAI BONUS. saya akan membawa anda mengikuti saya sebagai tag untuk merakam gambar perkahwinan di sekitar Melaka. dengan cara ini anda dapat belajar secara langsung bagaimana saya merakam gambar perkahwinan dan menggunakan kamera dalam pelbagai situasi.

Peralatan yang perlu:
1) DSLR dan kit lens (tidak kira jenama)
2) Manual Kamera anda
3) external flash (Jika ada)

Lokasi belajar:

Kedai Gambar dan Fotostat
A Fun Dee Digital Enterprise
ST2079, Jalan Bidara Permai 1,
Taman Bidara Permai, 78300
Masjid Tanah, Melaka
(Bersebelahan Klinik 1Malaysia Londang)
GPS: 2.327764,102.084772

Yuran: RM500 Seorang termasuk nota dan makan tengahari.
tarikh: fleksibel atas pilihan sendiri dan kelapangan saya.

hubungi saya di talian 0134553504 atau email: afundee.photography@gmail.com

saya juga menerima tawaran untuk mengajar group berkumpulan..

Sekian


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography