Posted by : fandi Selasa, 15 Mac 2011

Assalamualaikum semua

apa khabar? harap rakan2 pembaca semua sihat..
pertama sekali saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana masih sudi mengunjungi blog ini walaupun aktiviti 'update' terbaru agak perlahan. diharapkan info-info yang sedia ada mampu memberikan anda sedikit pengetahuan untuk mendapatkan gambar yang di idam-idamkan =)

saya memerlukan cadangan dan pandangan anda semua untuk menambah baik blog ini. harap sudi letakkan pendapat anda di ruangan komen untuk perkongsian =)

tujuan saya meminta pandangan supaya blog ini tidaklah menjadi blog 'syok sendiri'. harapan saya ingin menjadikan blog ini sumber perkongsian ilmu fotografi yang sesuai dan serasi bagi setiap pembaca..

diharapkan anda dapat memberikan pendapat dan pandangan.

sekian =)

5 Responses so far.

  1. yangyuyu says:

    fundee, maybe patut tukar penggunaan bahasa yg agak formal kpd bahasa sempoi:) hehehe...cadangan je

  2. fandi says:

    tujuan bahasa formal yang saya guna tu sebenarnya untuk menarik pembaca luar negara jugak.. dorg boleh gunakan translator untuk memahami apa yang saya nak sampaikan.. Alhamdulillah ramai dari luar negara dtg melawat blog saya setiap hari =)

    mungkin dari segi kandungan blog mungkin kak ummi ada cadangan? =)

  3. yangyuyu says:

    ooo camtu ye...kandungan blog oklah...padat dgn tips...sy suka baca

  4. Fisheries says:

    good blog but its true, you're too formal.. if you want foreigners to read, simply type all in english la and furthermore give more impact on your pic and ur blog profile.. its good but its too nerdy:)

    *ganbatte ne dee-kun^^

  5. fandi says:

    Fisheries: good point. those are very good points for me to improve my blog. thanks =)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography