Posted by : fandi Jumaat, 18 Mac 2011

Assalamualaikum.. entry kali ini saya nak tunjukkan sampel Album Custom Perkahwinan yang sudah siap di cetak =)
















saiz album tersebut adalah 8x12 inci.
jika anda ada softcopy gambar-gambar lama dan inginkan saya mereka serta cetakkan sekali anda bolehlah menghubungi saya di 0134553504. dengan harga rm400 untuk design dan cetak!!  =)
tidak terhad kepada gambar perkahwinan sahaja malah gambar keluarga, perkelahan, bayi dan sebagainya pun boleh =)

dan anda boleh melihat pelbagai pakej fotografi yang saya tawarkan di ruangan PAKEJ FOTOGRAFI.

bagaimana nak design custom album??? insyaAllah nanti ada masa terluang saya akan buat tutorial atau workshop bagi yang berminat .. =)

sebarang komen dan cadangan dialu-alukan..jangan segan2 ye =)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography