Posted by : fandi Jumaat, 13 April 2012

Assalamualaikum semua pembaca

Pertama sekali saya ingin memohon maaf atas kekurangan update terbaru dan juga tips-tips fotografi. hal ini kerana saya sekarang sedang membina satu syarikat di atas nama A Fun Dee Digital Enterprise. Alhamdulillah syarikat saya telah didaftarkan di SSM dan kedai gambar akan di buka di Melaka dalam 2 minggu lagi.

Tumpuan utama syarikat saya adalah menyediakan perkhidmatan gambar passport, print dan fotokopi serta perkhidmatan Jurugambar untuk pelbagai majlis.

Alhamdulillah setakat ini semua persediaan berjalan lancar. InsyaAllah saya akan update lagi untuk maklumat mengenai perkhidmatan dan lokasi terutama untuk pembaca di Masjid Tanah Melaka.



Di harapkan saudara-saudari pembaca dapat mendoakan kejayaan Syarikat saya di masa akan datang. sekian terima kasih

2 Responses so far.

  1. alhamdulillah dah ada syarikat sendiri :). semoga dipermudahkan..amin

  2. Tahniah.. moga sukses dalam perniagaan


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography