Posted by : fandi Ahad, 12 Ogos 2012

Assalamualaikum semua.

Kiranya belum terlambat lagi saya nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada rakan-rakan Muslim sekalian. semoga di Bulan Ramadan yang mulia ini kita dapat menunaikan ibadah puasa dengan baik dan lebih baik berbanding Ramadan yang lalu..

Alhamdulillah.. setelah hampir 3 Bulan saya menyepi dari menulis sebarang entry dan kini saya telah kembali semula.. ucapan terima kasih saya ucapkan kepada pembaca yang masih setia dengan blog saya walaupun sudah lama tak update.

Tujuan saya menyepi diri selama hampir 3 bulan adalah untuk berehat panjang dari dunia blog dan fotografi dan menumpukan kepada kehidupan peribadi saya. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar dan kini saya kembali dengan lebih banyak informasi dalam fotografi.

Antara yang telah berlaku dalam hidup saya :)



Menamatkan zaman bujang :)

Alhamdulillah saya telah selamat menamatkan zaman bujang dengan wanita pilihan hati saya sendiri. saya mengharapkan saudara saudari pembaca dapat mendoakan kami bahagia dan kekal sehingga ke akhir hayat insya Allah

dan saya juga telah membuat keputusan untuk menjalankan fotografi secara sepenuh masa Insya Allah. projek seterusnya saya dalam proses membuka Kedai Gambar di Melaka. Insya Allah saya akan update tentang kedai dan perkhidmatan yang bakal saya sediakan.

itulah antara sebab kenapa saya mendiamkan diri selama 3 bulan ini.. Insya Allah selepas ini akan lebih banyak update terkini dan info-info menarik akan saya kongsikan dalam blog ini. 

Terima kasih kepada anda semua yang sentiasa menyokong saya.

Sekian coretan saya.



One Response so far.

  1. Alhamdulillah..dah kahwin pun. semoga bahagia hingga anak cucu. salam ramadhan


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography