Posted by : fandi Jumaat, 14 September 2012

Baru-baru ini syarikat elektronik gergasi Apple telah melancarkan model iphone terbaru yang sudah dinanti-nantikan oleh peminat Apple iaitu Iphone 5.

Iphone 5 mengekalkan reka bentuk yang sama tetapi lebih besar dan lebih nipis serta lebih pantas berbanding Iphone 4s.





Spesifikasi Iphone 5:

Baca di SINI

Dari spesifikasi yang dikeluarkan selain ia lebih besar dan pantas terdapat peningkatan dari segi kamera yang dihasilkan. memang tidak dinafikan Iphone merupakan "telefon kamera" yang paling popular digunakan di dunia. pada kali ini iphone 5 mampu menghasilkan Panoramic Photo sehingga 28Megapixel. semestinya sudah cukup untuk print sebesar BillBoard!


Secara ringkasnya tidak ada banyak perubahan kecuali Lebih besar, nipis dan lebih pantas berbanding iphone sebelumnya. dan juga mengekalkan kamera 8 Megapixel yang terdapat pada Iphone 4s dan ini mungkin memberi sedikit kekecewaan kepada peminat produk Apple yang mungkin menjangkakan sesuatu yang luar biasa yang akan dikeluarkan oleh Apple.

Credit : Cnet.com dan apple.com



sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography