Posted by : fandi Sabtu, 8 September 2012

Salam semua

saya ingin memperkenalkan 1 pakej istimewa bagi fotografi perkahwinan yang boleh mula ditempah mulai sekarang sehingga pertengahan 2013.

PAKEJ 1HARGA

Harga : RM3000
untuk kedua-dua pihak Pengantin lelaki dan perempuan ( Nikah dan sanding )
1 Custom Album 10x12 inci 20 Mukasurat
2 x 200 Keping 4R Album
4 x 12R ( Percuma 2 frame)
4x8R ( Percuma 2 frame)
1 X Pendrive
Sesi outdoor 
Gambar tiada had
kos pengangkutan dan penginapan termasuk ( hanya untuk Melaka, N9, Johor dan KL sahaja dan bagi lain-lain tempat caj tambahan dikenakan )

Harga ini mahal? 
Jangan bimbang kerana anda bukan membayar sekaligus tetapi dengan kaedah pembayaran ansuran mudah.

Bayaran pertama:
1. Bayaran Tempahan : RM500
2. Bayaran pada hari majlis : RM500-RM1000
3. Bayaran seterusnya anda boleh selesaikan terus pada bulan berikutya atau boleh ansur selama 2 bulan iaitu RM1000 Sebulan dan produk hanya akan diberi apabila bayaran dibayar sepenuhnya.

Kenapa perlu ambil pakej ini. 
1. Sebabnya saya akan merakam gambar bagi kedua-dua pihak dan anda tidak perlu bersusah payah untuk mencari lain-lain jurugambar bagi setiap pihak. 
2. Selain itu juga pakej ini lebih murah jika dibandingkan anda mengambil jurugambar secara berasingan dan kos pengangkutan dan penginapan telah dimasukkan. 
3. Kualiti perkhidmatan dijamin kerana saya merupakan jurugambar sepenuh masa yang berpengalaman dalam fotografi perkahwinan dan lain-lain.
4. Majlis anda adalah majlis sekali seumur hidup. Jadi penting bagi anda mendapatkan jurugambar berkualiti dalam merakam majlis penting dalam hidup anda. tidak salah untuk mengeluarkan belanja bagi sesuatu yang akan dikenang sehingga seumur hidup. anda boleh keluarkan sejumlah wang yang besar untuk sesuatu yang digunakan selama 2 hari ( Pelamin, pakaian dan lain2) tetapi amat tidak bermakna jika ia tidak dirakam dengan baik dan tidak dikenang seumur hidup anda.

Anda boleh menghubungi terus saya melalui talian 0134553504 atau email saya di afundee.photography@gmail.com untuk tempahan.

Bagi pakej2 lain anda boleh lihat di SINI





sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography