Posted by : fandi Jumaat, 18 Februari 2011

assalamualaikum semua

selamat hari jumaat. penghulu segala hari.
hari ini saya nak bercerita tentang berkongsi ilmu. dalam kontek ilmu dan kehidupan seharian kita.
kenapa kita perlu berkongsi?
sebenarnya dengan berkongsi ilmu kita akan dapat lebih banyak dan lebih mengingati ape yang kita pelajari dan kongsikan.

kenapa saya menulis blog ini? blog ini merupakan "Buku Nota" saya. tetapi saya menulis dan berkongsi ape yang saya pelajari dan orang lain pun boleh baca. kadang kala saya akan membaca semula apa yang saya tulis di dalam blog ini.

tetapi tidak semestinya kita hanya berkongsi melalui blog tetapi melalui keluarga dan rakan-rakan terdekat. ia tidak terhad kepada ilmu fotografi sahaja tetapi untuk semua aspek.

Nabi Muhammad S.A.W juga pernah berpesan "sampaikanlah walaupun cuma 1 ayat". jadi dengan menyampaikan sesuatu yang baik kita akan beroleh kebaikan =)

jadi jangan kedekut untuk kongsi ilmu yang kita ada dan ape yang kita dah pelajari. InsyaAllah kita akan dapat lebih dari itu =)

selamat berhari jumaat

sekian

One Response so far.

  1. alhamdulillah, buku nota anda dikongsi dengan ramai orang. bnyk pahala tu :)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography