Posted by : fandi Isnin, 21 Februari 2011

Assalamualaikum semua.. pada hujung minggu lepas saya berkesempatan untuk bertemu dengan seorang fotografer profesional di Melaka yang terkenal dengan nama Polini Fotografik. nama beliau ialah Hisham Ang. boleh cari di FB " polini fotografik". mungkin ada diantara anda yang tidak pernah mendengar nama beliau. akan tetapi beliau merupakan seorang fotografer berperingkat antarabangsa yang amat Low Profile.. beliau juga merupakan seorang Photografer sepenuh masa yang menjalankan fotografi perkahwinan, sukan, jurnalis dan komersil.


beliau sudi meluang masa sehingga jam 2 pagi =)
banyak ilmu dan pengajaran yang diberikan semasa sesi perjumpaan. pengalaman dan tips2 juga diberikan semasa perjumpaan tersebut. rasa tak puas juga berborak dengan beliau. namun ia satu pengalaman yang bagus.

buat anda yang masih baru, ada nasihat untuk anda:
jika ingin belajar dengan yang profesional jangan berasa malu untuk bertanya atau meminta kebenaran untuk berjumpa. mereka-mereka ni sangat ramah dan tidak kedekut ilmu.

sesi perjumpaan tersebut merupakan perjumpaan pertama kami. tapi saya telah kenal beliau melalui facebook. boleh layari blog beliau di 

selepas jam 2 pagi saya dan rakan-rakan pun pulang ke rumah. dalam perjalanan terjumpa dengan kemalangan jalan raya. kereta sampai terbakar. kepada anda semua berhati-hati semasa memandu =)

sekian 

2 Responses so far.

  1. beaty says:

    the picture super sharp!! I love them..keep it up

  2. ej says:

    adeh... siap ader pesanan dr penaja supaya berhati2 ketika memandu.. hehehheh.. great bro.. lepas nih ko ajo aku plak aper yg brader ang tu ajo kat ko.. bulih bro? aku blanje la mekdi nnt. hehhehehe


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography