Posted by : fandi Selasa, 15 Februari 2011

assalamualaikum semua

pada ahad yang lepas saya sempat menyertai outing street photography anjuran www.fototeacher.com . outing tersebut doketuai oleh saudara che mat yang sangat berpengalaman dalam street photography. selain menimba ilmu dapat juga berkenalan dengan beberapa rakan fotografi =)

namun x sempat nak join sampai habis disebabkan terpaksa ke ofis selepas itu. berikut adalah beberapa rakaman gambar semasa perkongsian dilakukan .. enjoy 


saudara affandi ( nama sama ) dengan rambut ufro beliau. merupakan pakar dalam lighting. boleh baca blog beliau di SINI dan juga facebook beliau di SINI2

saudara hasnuddin merupakan pengasas dan pemilik fototeacher.com. sangat berpengalaman dalam fotografi..selalu menganjurkan pelbagai kursus yang amat bermanfaat dalam fotografi..

inilah dia saudara che mat yang amat berpengalaman dalam street photography. banyak ilmu yang diperolehi dalam masa yang singkat ini..

berbaris2! kata saudara affandi =)

seni sungguh rambut dia :)


sekian :)

3 Responses so far.

  1. yangyuyu says:

    mcm tak ramai kaum wanita...rugi la tak dpt pegi

  2. ej says:

    huhuhu... bila nih? cam best.. aku rasa kalo ko stay sampai abes, sure banyak gambo2 menarik ko letak kat dlm nih kan.. huhuhuh.. great bro...

  3. fandi says:

    kak ummi: ramai je kaum wanita.. len kali rasanya ada lagi.. pape sy info :)

    jai.. ahad lepas.. aku g pun sekejap je sbb keje.. huhu


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography