Posted by : fandi Isnin, 9 Januari 2012

salam semua
ini merupakan sambungan gambar-gambar pernikahan Amee dan Fadzly. pernikahan dijalankan pada waktu malam selepas isyak. ia merupakan majlis akad nikah pertama yang saya rakam pada waktu malam. begitu jugak outdoornya. ia merupakan cabaran bagi saya untuk mendapatkan gambar yang bagus pada waktu malam kerana pada waktu malam saya mengalami masalah untuk fokus dengan tepat. ditambah pula dengan meggunakan lensa Manual. namun Alhamdulillah amanah yang diberi berhasil memuaskan hati pasangan pengantin. jom enjoy!!






















apa-apa pun, pengantin memang sporting habis!!

sekian :)

4 Responses so far.

  1. Salam..
    Yg outdoor tu pakai 85mm f/1.4 ke?
    Nice pics BTW ;)

  2. fandi says:

    salam

    ya yang outdoor saya guna 85mm f1.4 :)

  3. cntik....slalu kalau mlm ssh skit nk snap..

  4. fandi says:

    ezumie: terima kasih.. memang susah nak tangkap.. lebih2 lagi saya guna lensa manual.. agak susah.. tp nasib baik la pengantin sporting dan bagi masa saya shoot. yang penting output nya mereka puas hati.. :)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography