Posted by : fandi Ahad, 9 September 2012

Salam Semua.

Saya ingin berkongsi gambar yang sempat saya rakam semasa berada di Sungai Petani. gambar-gambar ini dirakam semasa Bulan Ramadan yang lepas. Seperti anda saya juga masih belajar dalam memahirkan diri dalam seni fotografi jalanan. amat sukar untuk mendapatkan keyakinan mendekati subjek dan merakam secara dekat orang ramai yang berada di lokasi. jom layan :)






 suasana di bazar


 Hai nama saya Tasha
 Hai Nama saya Naufal. Umur saya empat tahun dan saya belum boleh bercakap. doakan saya ye :)

 Catwalk?
 Busy
 hulk hogan Malaysia??
 Malaysian
 Peminat Bola sepak
 not in the mood
 langkah
 blinking
 tidur
 fuji
 Nasi lemak kopi O
 jom beli nasi lemak :)

pandang sini sana
Kedai 1 Malaysia

4 Responses so far.

  1. hnahdy says:

    hana tinggal kt sg petani :)

  2. fandi says:

    owh yeke.. Selamat datang ke blog saya.. saya selalu di SP.. :)

  3. Unknown says:

    Am singgah sini fandi. Nice picture. Saya personally suka gambar Tasha tu. Guna B&W memang sesuai untuk ekspresi muka manusia.

    Awak buat street photography ni guna prime ke zoom lens? Macam saya kalau keluar pakai Fuji X100. Rasa 35mm memang perfect la, tak terlalu dekat, tak terlalu jauh.

  4. fandi says:

    Arham Md Ali: terima kasih sbb singgah dan memberi komen. untuk entry ni saya pakai kamera kompak Leica Dlux-5. lens bagi kamera ni 24mm-90mm ( dalam format 35mm)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography