Posted by : fandi Jumaat, 26 Jun 2015

Assalamualaikum

okay dah lajak beberapa hari x update. bermasalah nak update dengan blogger guna android sebab dorang x update application tu. x boleh nak susun gambar dengan post.. so xpe..

Aku di bulan puasa....

bulan puasa boleh dikatakan 99% jurugambar perkahwinan melayu takde job sebab amat jarang orang kawen dalam bulan puasa.. kecuali la beberapa kes yang nak kawen bulan puasa ( aku pun x tahu kenapa) hehe. jadi apa aku buat pada bulan puasa selain keje hakiki aku mengajar di MRSM Tun Ghafar Baba di Jasin??

bulan puasa biasanya aku lebih slow la.. mengurangkan aktiviti harian. banyak berehat dan bersantai bersama isteri dan anak. dan bila rajin sikit aku akan edit gambar2 lama dan upload kat page Naura Art Studio ( korang dah like belum????) dan juga instagram..

tapi beberapa hari lepas anak aku tak sihat dan disambung dengan isteri aku pulak kena cirit birit ( kes makanan bazar) dan lepas bini aku dah okay aku pulak kena sakit perut ( sambil tulis entry ni nga sakit perut la jugak)) .. so tu sebab la senyap je beberapa hari ni.. nak amik mood balik nak update blog, page dan IG.. hehe

Selain tu jugak aku banyak promote di page la untuk pakej2 2015 dan 2016.. so pada sesiapa yang masih mencari jurugambar meh booking ngan aku.. insyaAllah korang akan kenang aku sebagai jurugambar yang menceriakan suasana.. muahahaha... nak tau kenapa kenal dulu la..hihi..

kalau dulu masa bujang aku rajin gak la gi outing sorang2 tangkap gambar dan berseni la kononnya.. bila dah family ni dan bila dah lama dalam fotografi aku lebih banyak "Shoot on purpose Only" iaitu photography berbayar sahaja ( pergh poyo je) hihi.. maklum la beb kamera dan segala benda beli pakai duit.. waktu kerja berbayar lah aku akan berseni sungguh2..

insyaAllah lepas ni aku akan update semula pasal tips2 fotografi.. banyak aku nak kongsi sebenarnya.. maklumlah dah kat 3 tahun gak x aktif blogging.. fotografi tetap jalan macam biasa.. kalau kira tahun dah hampir 7 tahun aku berfotografi secara part time dan full time.. insyaAllah banyak nak kongsi..

so keep in touch ke kawan2..

Publishhhhhhhhhhhhh



sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography