Posted by : fandi Sabtu, 27 Jun 2015

Zaman sekarang teknologi hebat2. 5 tahun lepas tak terfikir pun kamera handfon boleh sehebat sekarang. Ada yang sehingga 20MP dan paling cikai pun 5MP. Itu pun dah cukup untuk print gambar besar dinding. Hehe

Kesinambungan dari post yang lepas. Zaman sekarang dah kurang dah orang gantung dslr kat tengkuk. Sebab smartfon skg kamera dah cukup power dah. So aku pun macam tu jugak la. Jarang aku usung kamera dslr kalau gi mana2. Paling kuat pun aku akan bawak kamera digital Leica aku dan guna wifi card utk transfer ke fon.

Haritu sebelum puasa sempat la aku bawak wife dan anak gi ke istana kat bukit tinggi tu dan genting highland(naik cable car je). So aku nak kongsi gambar yang aku rakam guna smartphone Xiaomi Redmi Note.




















Share 4 keping je. Nanti aku share lain. Hehe


Publishhhhh


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography