Posted by : fandi Isnin, 23 Mei 2011

Assalamualaikum semua...

Pengalaman bersama fotografer profesional Ikram Ismail merupakan pengalaman yang sangat berharga buat diri saya. saya dapat menyertai beliau secara tidak sengaja dalam majlis perkahwinan rakan saya pada minggu lepas. kebetulan kami pernah bertemu sebelum ini jadi tidak menjadi masalah bagi saya untuk bersama beliau untuk merakam gambar perkahwinan...

pengalaman menyaksikan secara langsung bagaimana seorang jurugambar profesional beraksi memang amat berguna buat diri saya sendiri.. Ikram Ismail sangat tidak kedekut ilmu malah membenarkan saya untuk sama-sama merakam gambar pengantin..

berikut merupakan beberapa sampel pengantin perempuan yang sempat saya rakam.. pengantin lelaki pula tidak membenarkan gambarnya dirakam atas tujuan tertentu =)













saya pun nak juga bergambar dengan Ikram =)


pengalaman yang best dan saya dapat belajar perkara baru dalam wedding photography... insyaAllah saya akn kongsikan pada masa akan datang.. sekian..

p/s: jom sertai outing santai APO.. detail pada sticky entry di atas =)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography