Posted by : fandi Jumaat, 19 Jun 2015

assalamualaikum


setelah sekian lama aku memikirkannya akhirnya saya membuat keputusan nak berblogging semua.. kalau aku teruskan blogging dulu sejak 2010 mungkin aku dah popular dah skg kot..tak pun dah kaya dengan nuffnang.. haha..

aku start blogging sejak 2010 dan aktif sehingga 2012.. siap beli custom domain sebab gila nak kongsi pasal fotografi.. waktu tu aku keje syarikat Oil n Gas kat KL.. dan sejak aku decide nak berenti keje pada 2012 dan sibuk berbisnes, aku dah xde masa nak blogging..

dan akhir sekali kini aku seorang guru.. dan juga jurugambar pada masa sama..

blog ni aku biarkan je sebab banyak penulisan aku tentang tips fotografi aku kongsikan dan aku mengharapkan ramai orang akan baca bila terjumpa blog ni.. alhamdulillah walaupun langsung x aktif selama hampir 3 tahun boleh dikatakan unique viewer yang datang ke blog ni hampir 100 orang setiap hari.. terima kasih pada yang sudi singgah.. mungkin post2 tips fotografi dan juga pakej fotografi membawa korang datang sini.. hehe

penulisan kali ni aku xnak formal... nak biasa2 je.. so korang akan nampak perbezaan post2 terdahulu ( yang agak skema hihi) berbanding sekarang yang insyaAllah sempoi2 ..

doakan aku istiqomah berkongsi tips dan celoteh dalam fotografi.. blog ni aku masih fokus kepada fotografi.. dan sedikit sebanyak juga tentang diri aku dan keluarga..

ha pada yang sudi nak singgah page FB aku boleh ke Naura Art Studio.. taip je insyaAllah jumpa.. aku banyak update gambar dalam tu..nak tanya pakej2 pun boleh baa..

sekian... publishhh

One Response so far.

  1. Unknown says:

    Teruskan usaha, sudah lama saya menuggu penulisan Cikgu


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography