Posted by : fandi Ahad, 11 Julai 2010

waktu petang hujung minggu saya jalan2 la sekitar umah kat area ampang ni.. pastu tiba-tiba jumpa satu perlumbaan moto kecik ni.. kebanyakan yang sertai adalah kanak-kanak yang muda lagi.. sume comel-comel =)
tapi dorang berani jugak bawak moto laju-laju kan.. tp tak salah nak bawak moto laju-laju kalau semua keselamatan diambil kira dan yang penting halal disisi undang-undang =)

gambar-gambar ini merupakan dalam kategori action photography kerana saya mengaplikasi teknik panning yang penah saya bincangkan pada entry yang lepas. bagi yang belum membaca tentang tips panning boleh baca di SINI















kebanyakan gambar di atas saya gunakan teknik panning. lens yang saya gunakan dalam gambar-gambar di atas adalah kit lens 18-55mm dan 70-300mm telephoto..=)

sekian saje sajian hujung minggu.. entry akan datang saya akan update mengenai bagaimana untuk merakam group potret dengan kaedah yang betul.. sampai berjumpa lagi =)

jika anda suka blog ini sila subscribe atau follow ye =)



sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography