Posted by : fandi Isnin, 19 Julai 2010

salam semua..

apa khabar? harap semua sihat.. weekend yang lepas pastinya banyak aktiviti yang menarik yang anda telah lakukan.. begitu juga saya.. =)

ok saya nak kongsikan tips yang seterusnya iaitu Sertai Forum Fotografi..

kenapa perlu kita sertai forum fotografi?

jawapannya mudah saje.. INFORMASI!!

dengan menyertai forum kita sebenarnyer lebih dekat kepada fotografer-fotografer yang lebih profesional.. mereka sering berkongsi pelbagai tips dan pengalaman mereka masing2 dalam forum malah melalu laman web masing2..

saya juga bermula dengan menyertai forum sebelum saya belajar lebih jauh..  selain mengetahui tips2 kita juga dapat mengetahui perkembangan terbaru dan trend2 fotografi yang terkini..

antara forum yang saya sertai adalah:

www.fotomedia.com.my
www.duniafotografi.com.my
www.photoskool.com.my
www.photomalaysia.com.my


selamat berforum ok =)

ON

One Response so far.

  1. Salam Fotografi ~_^
    owh... aku sangat2 setuju. Proses pembelajaran kena diteruskan. Banyak benda baru , teknik atau skil yang kita boleh tajamkan lagi...


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography