Posted by : fandi Ahad, 5 September 2010

saya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin (awal seminggu) =)

sekarang ni ramai yang da buat kad raya maya dan di tag di fb.. jadi saya juga ingin mengucapkan selamat hari raya kepada pembaca blog yang sudi datang ke blog saya tanpa jemu walaupun sebagai silent readers.. saya tidak kisah walaupun anda silent reader kerana yang penting ilmu dapat disampaikan kepada anda =)

pada hari raya akan datang rakam gambar banyak2.. dengan tips yang ada dalam blog ini saya rasa cukup untuk anda merakam gambar hari raya yang hanya berlaku setahun sekali.. jadi rakam lah yang terbaik yang anda akan kenang selamanya =)

sekian dari saya Dzul Affandi Roslan aka afundee aka fendi

ON

p/s: saya beraya tanpa keluarga tahun ini kerana urusan kerja di Abu dhabi =(







sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography