Posted by : fandi Rabu, 11 Mei 2011

Alhamdulillah...


hanya itu yang mampu saya ucapkan.. Allah masih beri saya peluang untuk hidup di dunia ini.. tiada apa yang saya harapkan cuma keredhaan Dia dalam apa jua yang saya lakukan untuk diri, keluarga, saudara, teman-teman, kawan-kawan dan pembaca-pembaca sekalian.

saya mengucapkan rbuan terima kasih kepada semua pembaca, blogger, pengikut blog afundee-photography kerana menyokong saya selama ni..

blog ini saya buat atas dasar minat berkongsi ilmu..kadangkala ada silap dan salah dan kekurangan dalam penulisan saya atau tersalah fakta dan sebagainya...

saya harap pembaca semua setia menyokong saya dalam menulis tips2 fotografi agar sekurang-kurangnya dapat membantu pembaca mendapatkan gambar yang dikehendaki.. keep supporting me and i will write more =)

kepada peserta kontes fotografi ada masa sehari lagi sebelum penyertaan ditutup.. tepat masuk jam 12 tgh malam hari ni kontes akan ditamatkan.. saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada blogger yang menyertai kontes saya.. agak memberangsangkan.. =)

apa - apa pun terima kasih kepada semua =)

sekian

6 Responses so far.

  1. Alhamdulillah...
    Allah telah melanjutkan setahun lagi usia kamu.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
    Selamat hari lahir..

  2. terima kasih juga kerana bkongsi tips.. ia amat mbantu..:)

  3. Yuyun says:

    Afundee...Selamat Hari Lahir Yang Ke....berapa ek?

  4. ej says:

    selamat ari lahir dude... semoga segala yg di impian menjadi kenyataan.. pinjam moto bulih? nak wat merempit.. hehehheh

  5. thanx a lot...tips yg amat berguna kpd saya yg beginner ni...;)

  6. thanx a lot juga sudi berkongsi info...tips yg amat berguna pd saya yg beginner ni...;)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography