Posted by : fandi Rabu, 12 Mei 2010

apa khabar pembaca semua.. selamat kembali ke blog saya.. saya mengambil keputusan untuk mengubah suai blog ini kepada blog fotografi berbahasa melayu.. saya mendapat inspirasi dari sifu2 saya dalam fotografi. tambahan pula terdapat banyak site2 fotografi yang berbahasa inggeris dan mungkin menyusahkan bagi sesetengah pembaca untuk memahami isitilah2 dan kaedah2 fotografi.. jadi dengan ini saya ingin berkongsi ilmu yang saya ada insyaAllah supaya kita sama2 pelajari..

SHARING IS CARING itulah istilah yang popular dan sifu2 sy selalu sebut dengan saya.. " jangan tunggu ilmu nk penuh di dada sebab ilmu takkan pernah penuh, jadi kongsikan ilmu yang kita ada yang mana kita mampu". kata-kata itu disebut oleh sifu saya iaitu abg ijam (noorizamsabran.com) yang mana beliau merupakan orang yang sangat tidak kedekut ilmu..

oleh itu saya akan cuba berkongsi sebaik mungkin tentang ilmu fotografi dan semoga ia dapat membantu sahabat2 yang ingin bergiat dalam bidang fotografi atau mendalami fotografi.. mari kita belajar sama2..

ON!!
=)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography