Posted by : fandi Sabtu, 18 Disember 2010

salam semua.. entry kali ni khas untuk rakan-rakan saya semasa berada di houston. akhirnya kursus selama 4 bulan tamat akhirnya. 4 bulan yang paling susah dalam hidup saya.hehe.. namun alhamdulillah semua lulus dalam kursus tersebut yang mana kalau tak lulus maka berakhir lah kerjaya dalam company. banyak kenangan yang telah saya alami bersama-sama mereka-mereka. terima kasih saya ucapkan kepada mereka kerana banyak membantu saya semasa kursus tersebut =)

instructor saya yang bernama mary k. pace. seorang yang sangat berpengalaman dan sangat mengambil berat. terima kasih atas tunjuk ajar =) 

instructor saya bernama Krishna Ramani yang berasal dari india. sangat hebat dan juga tegas dalam pembelajaran tetapi menjadi rakan yang baik selepas waktu kerja. terima kasih atas tunjuk ajar =)

pegawai admin iaitu elainne Gillam yang menguruskan keperluan dan tempat tinggal semasa kami semua berada di houston. seorang yang amat peramah dan kuat gelak =)

Bos saya federico sokolowski yang berasal dari Argentina. seorang bos yang sangat peramah. dan selaku bos beliau juga sangat mengambil berat hal keselamatan dan tegas dalam menjalankan tugas 


ok sekarang rakan sekerja iaitu Martin yang berasal dari Norway. 

Sheryl Liaw yang berasal dari Sarawak Malaysia yang akan ditugaskan ke Brazil. semoga berjaya

Yonna yang berasal dari Jakarta Indonesia dan sedang berbadan dua. semoga selamat pulang dan selamat melahirkan anak nanti 

John Sathoff yang duduk di sebelah saya dan merupakan pelajar yang paling pintar dalam kursus tersebut.


Haryo yang berasal dari Indonesia. seorang yang pintar juga dan antara yang paling hebat dalam kalangan kami yang datang dari asia tenggara.


ana cristina yang berasal dari Mexico. banyak membantu saya semasa di kelas. sangat ramah dan baik. ditugaskan di atas kapal. semoga selamat nanti bertugas di kapal.

Pedro yang berasal dari Brazil dan akan ditugaskan di Rio Brazil. sangat "out going" tetapi kawan yang baik. semoga jumpa lagi pada masa akan datang. maaf gambar kabur pulak =(

Arthur yang berasal dari Canada. juga akan ditugaskan di Kapal bersama Ana. semoga selamat dan menjalankan tugas dengan baik. kawan yang baik dan sedikit kebudak-budakan walaupun umur da 29.

 Barret yang berasal dari Danver Colorado seorang yang ramah dan kawan yang baik

veronica Hawley. ditugaskan di Houston. sudah berkahwin dan merupakan seorang yang bijak juga. banyak membantu saya semasa kursus pertama di Abu Dhabi. selamat bertugas.

Katy Jansen seorang yang agak pendiam. ditugaskan di Houston juga. tetapi suka tolong hantar saya balik apabila balik lewat dari tempat kerja. terima kasih Katy!! =)

nama dia Nada. berasal dari Libya dan akan ditugaskan di Libya jugak. selamat bertugas.

Rana yang juga berasal dari Libya. sangat petah berbahasa inggeris. dan pintar. 



Cara Montgomery yang berasal dari Dallas Texas. dan ditugaskan di Houston. antara yang paling hebat dalam kelas. seorang yang sistematik. maaf gambar agak kabur =(

Joshua yang berasal dari Houston dan ditugaskan di Houston. sangat pendiam tetapi cepat belajar dan juga banyak membantu saya memahami apa yang dipelajari. terima kasih

Sessil Wilson yang berasal dari Austin Texas dan ditugaskan di Houston. bijak dan peramah. selamat bertugas

Nathaniel yang berasal dari Danver Colorado dan akan ditugaskan di Houston. Pelajar paling pintar dalan fasa 1. tahniah =)

Thomas Mason. antara yang saya paling rapat dalam kalangan orang-orang US. sangat peramah dan mempunyai minat yang sama dalam muzik. jadi bila dengar muzik sama-sama masing-masing akan naik gila. hehehe. akan ditugaskan di Houston dan berasal dari California.

Annas yang berasal dari Indonesia. peramah dan kawan yang baik. moga berjumpa lagi.

Mahathir yang berasal dari Sarawak dan akan ditugaskan bersama saya di Kuala Lumpur. selalu berbincang bersama-sama menyelesaikan masalah pelajaran yang dihadapi. kawan yang baik dan peramah. selamat berjaya.


Iqlima Ahmad Rostam. merupakan rakan sekelas di USM dan kali ini rakan sepejabat di Kuala Lumpur. selamat bertugas. terima kasih atas kerjasama yang diberikan =)

Wani Abdullah. Mek kelate yang juga merupakan rakan sekelas di USM dan akan ditugaskan di Algeria. semoga selamat berada di tempat orang di sana. terima kasih atas kerjasama yang diberikan.

dan akhirnya saya sendiri. akan ditugaskan di Kuala Lumpur. rambut dan janggut pun sudah panjang =)

bergambar kenangan untuk Wani dan Sheryl dari Malaysia yang akan bertugas di Algeria dan Brazil. jumpa lagi kawan. moga selamat di sana dan kerja sungguh-sungguh =)

terima kasih kawan-kawan. moga jumpa lagi pada masa akan datang.

untuk pembaca. rakaman semua dirakam menggunakan cahaya semulajadi dari tingkap dan menggunakan aperture 2.4 . 


salam



2 Responses so far.

  1. eton says:

    berbangga sbb ade pelajar lepas usm kat luar negara...

  2. themalin says:

    waahhh tahniah2.. seronok tgk gbr2 semua ni..
    semoga berjaya!! ^__^


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography