Posted by : fandi Jumaat, 17 Disember 2010

salam semua.. lama jugak tidak "update" blog. minggu ni agak sibuk kerana saya menghadapi ujian akhir kursus yang sedang saya hadapi sekarang di US ni. insyaAllah minggu hadapan saya akan berangkat pulang ke Malaysia tercinta =)


kali ni tiada tips cuma rakaman biasa semasa berjalan-jalan di sekitar Mall di Houston ni. tetapi anda boleh lihat sendiri teknik-teknik yang saya aplikasikan. =)

leading line

 geometry

                                                                                geometry lagi ( garisan)

slow shutter

slow shutter lagi.. menampakkan kesan pergerakan.

saya suka gambar hitam putih jadi kali ini semua hitam putih =)

moga terhibur =)

salam

3 Responses so far.

  1. ej says:

    erm... yg slow shutter tu baper speed die bro? nice sangat.. dengan sikaki tiga ke atau handheld je?

  2. fandi says:

    ejai_ej: yang slow shutter tu saya pakai dalam 1/6 ke 1/8s kalau tak salah. saya guna handheld je tapi ampu tangan pada penghadang tangan.. =)

  3. themalin says:

    sy pon ske hitam putih..
    cantek2!! sukaaa ^__^


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography