Posted by : fandi Isnin, 24 Januari 2011


Assalamualaikum semua

lama juga tidak update blog.. namun saya ucapkan terima kasih kepada semua pelawat yang sudi melawat walaupun blog ini agak kurang info =)

ok pada minggu lepas saya dan beberapa orang rakan pergi ke Batu Caves untuk merakam perayaan Thaipusam. ia merupakan kali pertama bagi diri saya. agak menakjubkan bagi pertama kali datang ke sana. dan juga menakutkan.

lebih 300 keping gambar saya rakam. namun hanya yang terpilih yang saya upload dalam blog ini. saya menggunakan Tone Cinematic dari photoscape bagi menambah mood pada gambar. enjoy ok =)














One Response so far.

  1. yangyuyu says:

    fundee gambar semua terbaek...ngeri la tgk cucuk2 ni kalau akak ada sana mau pengsan kot :)


sila laraskan kecerahan monitor komputer anda supaya anda dapat melihat perbezaan setiap jalur-jalur di bawah ini. ini bagi membolehkan anda melihat gambar-gambar dalam blog ini dalam kualiti warna yang maksimum.

Followers

Ebook Percuma tips asas fotografi

Hak Cipta Terpelihara

Blog ini adalah dilindungi oleh akta hakcipta. oleh itu anda dilarang sama sekali untuk memuat turun, menggunakan, memanipulasi, membuat salinan dan lain-lain yang berkaitan tanpa keizinan pemilik blog. sila hubungi pemilik blog untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan kandungan blog ini untuk sebarang tujuan.

Jumlah Pengunjung

copyright@ www.afundee-photography.com. Dikuasakan oleh Blogger.

Stay In Touch

Masukkan alamat email anda di sini:

Delivered by FeedBurner

Copyright © a fun dee`s photography